پرسش های متداول

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اکانت" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات حساب کاربری" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد. شما نمیتوانید ایمیلی را که ثبت کرده اید تغییر دهید ولی میتوانید با وارد کردن رمز عبور دلخواه رمز عبور جدید جایگزین کنید
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "لیست سفارشات" کلیک کنید تا سوابق سفارشات شما نشان داده ‏شود.
خیر . برای خرید از فوود سنتر نیاز نیست شما حتما عضو سایت باشید . هنگام خرید شما میتوانید به عنوان مهمان از سایت فوود سنتر سفارش خود را خریداری کنید و در قسمت تایید اطلاعات شماره موبایل صحیح و آدرس دقیق خود را وارد کنید . که سفارش به آدرس تایید شده توسط شما ارسال میشود.
اما توجه داشته باشید که با عضویت در فوود سنتر می‌توانید:
- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
- میتوانید به رستورانی که از آن خرید کرده اید یا غذایی که آن را سفارش داده اید رای دهید و امکان بالا بردن یا پایین آوردن رتبه آنها را داشته باشید.
خیر شما تنها در زمانی می توانید سفارش دهید که رستوران باز باشد.
بله، هنگامی که یک سفارش به مرحله تایید مشخصات می رسد شما میتوانید آدرس فرد مورد نظر و شماره موبایل آن را وارد کنید . سفارش به آدرس ثبت شده توسط پیک موتوری ارسال می گردد.
ما آمده ایم که در فروش غذای اینترنتی بهترین باشیم لذا تمام توان و نیروی خود را بکار میگیریم که بتوانیم اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم که بزرگترین سرمایه برای ما اعتماد شما مشتریان عزیز میباشد و همچنین شما میتوانید هر لحظه با تلفن های تماسی که در وب سایت وجود دارد روند انجام سفارش خود را پیگیری کنید و همکاران ما همیشه در خدمت شما خواهند بود.